Een van onze sterktes is absoluut de omvang en toegankelijkheid van ons team. Al 20 jaar zijn we een hecht team en halen we dagelijks het beste uit de kast voor onze klanten. Onze vier collega’s van de helpdesk spelen hier een glansrol in en tillen onze service dagelijks naar een hoger niveau.
Wie krijg je aan de lijn als je de helpdesk contacteert?
David, Michael, Yoeri en Kristof (zie foto v.l.n.r) zijn een voor een specialisten in hun vak die altijd paraat staan om je verder te helpen met je meest uiteenlopende vragen.
Met welke vragen kan je terecht bij de helpdesk?
Het team lost met de glimlach elk technisch probleem of elke andere vraag rond de Officinall software voor je op. Heb je vragen over een van onze modules zoals verkoop, tarificatie, facturatie, boekhouding, bestellingen, E-Health-diensten…? Of zijn er problemen met je hardware, je robot of digitale prijslabels? Ze zijn er voor je.
Hoe gaat de helpdesk te werk?
De helpdeskmedewerkers behandelen elke oproep persoonlijk en met de grootste zorg. Is het even druk en krijgt een apotheker niet meteen een medewerker aan de lijn? Dan belt iemand je zo snel mogelijk terug. Ons systeem registreert alle oproepen en alle vragen om een historiek per apotheek bij te houden. Uiteraard is het ook mogelijk om via mail contact op te nemen en geholpen te worden.
Wanneer kan je de helpdesk contacteren?
De helpdesk is elke weekdag bereikbaar van 8u30 tot 12u30 en 13u30 tot 17u30. Buiten de openingsuren is er een wachtdienst beschikbaar die de klanten kan helpen bij uitzonderlijke problemen, om zo zelfs tijdens het weekend de werking van de apotheek te blijven garanderen. Op deze manier kunnen we ook de apotheek van wacht bijstaan bij dringende problemen.