Uitleg
- Op bureaublad "Ehealthproxy" opstarten ( het icoontje staat meestal naast Officinall, Offtasks, Offserver, .... ).
- Identiteitskaart insteken.
- Op de knop "Sessie starten" drukken.
- Even geduld hebben.
- Pincode invullen.
- Er wordt gevraagd om een RIZIV-nummer in te geven als het nummer niet gekend is in het systeem. Het RIZIV-nummer kan opgezocht worden via de website : Een zorgverlener zoeken | RIZIV (fgov.be) Let wel op dat het nummer altijd moet eindigen op 001(Titularis), 002(Adjunct) of 003(vervanger). Zonder RIZIV-nummer kunnen er géén therapeutische relaties gelegd worden waardoor er géén récipés kunnen opgehaald worden.
Image
Opmerkingen
Na het vervallen van een sessie kan er niet meer gemycarenet worden en er moet dus een nieuwe sessie opgestart worden. Dit wordt gewoon gedaan door op het bureaublad rechtsonder op het icoontje te drukken (om de proxy te maximaliseren) en dit gewoon af te sluiten. Daarna moet bovenstaande procedure terug uitgevoerd worden.