Facturatie: Hoe nieuwe patiënt toevoegen aan klant?

 

 

Er zijn 2 manieren om een patiënt aan een klant toe te voegen.

A. Toevoegen van een patiënt in de klantfiche.

  1. Ga naar menu "Fiches".
  2. Druk op de knop "Klant".
  3. Zoek de klant op. Tip: Als in de naam * ingevuld wordt, dan worden alle klanten getoond.
  4. In de klantfiche,  ga bovenaan naar het tabblad "Patiënten".
  5. Druk op "Voeg toe".
  6. Zoek de patiënt op en voeg die toe.

B. Koppelen van de patiënt aan een klant via de patiëntfiche.

  1. Ga naar menu "Fiches".
  2. Druk op knop "Patiënt".
  3. Zoek de patiënt op.
  4. Ga naar het tabblad "Klant".
  5. Aan de rechterkant, op de knop "Wijzig klant" drukken.
  6. Zoek de klant op en selecteer deze.
  7. Kijk het vinkje 'Niet Standaard factureren' na. Dit bepaald of een patiënt standaard moet gefactureerd worden of niet.